160324

Sista dagen av jobb den här veckan. 
Tog ett litet extrapass idag så nu är det 6e dagen i rad med jobb, men sen är jag ledig till på onsdag.
Så det ska firas påsk, sen ska det hinnas plocka lite innan det är dags för kalas nästa vecka.
Helt sjukt att det redan gått ett år sen Elias föddes.
Snabbaste året i mitt liv!

Ikväll ska vi åka ut till Julita och fira Conny som fyller år. Vi ska låna mamma och pappas bil. 
Jag skulle köra till jobbet i tisdags som vanligt när det lät "tjoong" om ena framhjulet. Så jag tänkte först att det kanske va handbromsen som inte gick ut ordentligt, så backade lite till. då lät det pytte lite så tänkte att ja det var nog det. Så körde fram och då lät det jätte högt igen. Va bara att parkera bilen och ta fram cykeln. Den hade ingen luft i däcken men det är lugnt för vi har en pump.
Det var bara det att det gick inte att få i någon luft i däcken, så dåliga va dom.
Så ringer jobbet i panik och säger att jag blir lite sen för bilen har gått sönder.
Sen får jag ringa min stackars pappa som har jobbat natt och se om han är vaken halv 8 på morgonen. Som tur var så va han det och han kunde köra mig till jobbet.
Så nästan 15 min försent kom jag till jobbet.
Nu har jag fått låna mammas cykel så jag kan åka till jobbet med den :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0