160310

Det är officiellt, på måndag börjar jag jobba på biltema. Det kommer nog bli kanoners!

Jag börjar 50% fram till sommaren och under sommaren kommer det vara närmare 100% han sa att 50% är vad dom minst kan lova mig att jobba fram tills dess så det finns ju chans för mer även fram till sommaren.

Idag är det riktigt fint väder också så jag känner mig verkligen på strålande humör!


I måndag och tisdags va vi i Ullared. Vi shoppade mest saker till Elias, han fyller ju snart år så det va bara att passa på.
Självklart blev det lite till oss också, strumpor, väskor, ljus, ramar osv.
Elias fick en cykelhjälm med bamse på, den hade grönt spänne och så kunde man ändra storleken på hjälmen där bak. Sen fick han en pool ett bamsetält, hink,spade och diverse saker som hör till, telefon, bilnyckel och tv dosa, det har vi kollat på länge men det har kostat runt 300kr så nu på Ullared kostade det bar 199kr så vi slog till :) 

Sen fick han en massa kläder, strumpor till en förbannelse typ 20 par, mest med halkisar men även några utan. Sen va det tröjor vi gick loss på, tycker att det finns så dåligt med tröjor i Elias storlek, allt är bara bodys känns det som.
Det blev mest i strl 86 men även någon i 80. Så nu har han lite att växa i :)

Sen köpte vi skor på scorette också, jag köpte ett par till adidas climacool, fast i en annan färg, tycker att dom är så sköna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0