160301

Jag förstår mig inte på folk som stoppar in handen i vagnen och tycker att dom har rätt att peta på mitt barn. Även om dom bara vill "klappa" på Elias så blir jag fruktansvärt irriterad. Det är precis samma som med en hund man går inte bara fram och klappar den.
Det värsta är väl att det är vuxna människor som gör det. 

Idag hann jag inte säga till innan hon hade stoppa in handen och börjat ta på honom. Jag stod i kassan och skulle betala.
Vad är det som gör att folk tror att det är okej att stoppa in sina händer till mitt barn?
Han är väl också en människa med sitt egna personliga avstånd? Jag skulle bli vansinnig om folk kom fram och tog mig i ansiktet så varför skulle inte Elias bli irriterad? Nu blir han ju mest rädd eftersom han inte vet vilka människorna är.

Ny pyjamas blev det iaf idag, han har krypt sönder knäna på den andra.



Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja fy fan! Det finns inget värre! Kommer aldrig glömma när Maya var typ 7 månader och satt i sin vagn på Rusta medan jag packade ner varorna i påsen. Ser att det står en dam nån meter ifrån som tittar på Maya. Tänkte "ja, titta på du!".. 2 sekunder senare var hon framme och nöp M i kinden! Hårt! Hon verkade själv tycka att hon var skitrolig och hade all rätt att göra så, medan M såg helt förskräckt ut! Var såå nära att klappa till henne 😂🙈

2016-03-01 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0