150923

Kaj fyller år nästa vecka, 30 år!
Vi ska ha fest helgen efter, lokalen är bokad och det mesta är planerat.

Han är däremot väldigt dålig på att skriva sin önskelista. Jag har köpt en dyr sak som jag inte ens vet om han vill ha eller inte?! Haha, hoppas han blir nöjd annars får vi väl sälja det..
Så nu ska jag bara hitta lite andra mindre saker att köpa.
Hoppas för hans skull att han kommer med en önskelista snart!






Vi va i stallet i måndags och äntligen fick jag rida igen!
Vi red ut jag och Madde, B-M körde Elias i vagnen. Det va så himla kul att sitta på en häst igen! Även om det va med mycket ångest jag tog på mig ridbyxorna, dom sitter inte riktigt som dom gjorde förut....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0