150922

Alltså jag vet inte hur många gånger man kan skriva över hur värdelös tvättstugan är!

Jag sprang ner halv 9 och skulle börja tvätta, då har någon (samma kille som sist) glömt att ta bort sitt lås.
Bara springa upp och ringa till hyresvärden och be dom komma och ta bort låset.

Sen hade jag en handduk som det kommit bajs på från skötbordet, alltså det va inte ens 5min gammalt så jag sköljer av handduken och slänger in det i tvättmaskinen med dom andra handdukarna på 60grader.
Och när jag kommer ner så är fläcken kvar, det är helt sinnessjukt hur dåliga maskinerna är!
Jag kan inte tvätta Elias kläder här för dom blir ändå inte rena.
Hemma hos mamma kan jag tvätta dom i 40 grader utan vanish och alla fläckar försvinner, här är dom inte ens borta om man tvättar i 60.
Ska det behöva vara så?!


Idag är det iaf babysim, Elias favorit sak!
Jag har skickat efter en baddräkt också, känns så mycket smidigare på babysim när han drar i kläderna osv.
Och dessutom så tycker jag att den va snygg.
Nu hoppas jag bara på att den passar och är lila snygg som på bild ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0