150906

Länge sen nu, det har vart fullt upp med babysim, dop, kräftskiva osv..

Lille prinskorven är 5 månader nu, vad har jag gjort under den här tiden?
Innan Elias kom va jag ju helt säker på att jag ska gå ner i vikt direkt.
Sen upptäckerman att man tydligen kan få cravings efter graviditeten medans man ammar. Och man får inte "gå på diet" när man ammar för det släpper loss gifter i kroppen som går ut i mjölken.
Well, det får väl ta den tiden det tar då... Jag äter iaf bara godis/dricker läsk på helgen. Vilket kanske kan låta lite men ett tag åt jag godis varje dag, det håller inte!


Nu håller jag på med min önskelista som kaj ska få, det dög tydligen inte med två väskor på listan ;)











Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad menar du med diet? Menar du träna och äta rätt ? För de kan man göra :) fråga min barnmorska om de :) han sa att de.har kag aldrig hört talats om. Så träna kan du göra och äta rätt :)

Svar: Nej jag menar köra typ GI eller ta hjälp av pulver i början, då kör man ju helt utan kolhydrater i början för att rena kroppen/bli av med socker beroende. Jag äter ju vanlig husmanskost i veckorna så det är ju inte direkt att jag äter onyttigt.
Vera

2015-09-06 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0