151031

Jag är så fruktansvärt trött på telefoner just nu.
Jag mår bra av att inte ha telefonen med mig eller bry mig om när det plingar. Men jag blir så stressad av stt det kan vara kaj som skriver och blir orolig om jag inte svarar på ett sms. 
Samtidigt blir jag så sjukt förbannad när vi sitter hemma och vi ska umgås, men vi umgås inte för en har alltid telefonen framme, och sitter han med telefonen tar jag fram telefonen. Jag har inte ens något att göra på den, jag sitter och läser samma sida hela tiden och tror att något nytt ska hända.

Så hädan efter ska jag sluta läsa sms osv direkt när det plingar. Är det något viktigt så ring. Annars kan man få vänta timmar på att få svar. Det är ett fruktansvärt stressmoment att känna att jag måste ha koll på när folk skriver.






Kommentarer
Postat av: madde

Sjukt hur det är egentligen. Man borde ha en mobilfri zon hemma.

2015-10-31 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0