151005

Jag är så fruktansvärt trött på livet just nu.
Min reumatism har satt sig i bröstkorgen/lungorna så jag vaknar i panik varje natt varje timme för att jag inte kan andas och det gör så fruktansvärt ont.
Tänk dig den värsta träningsvärk du någonsin haft och sen när man måste använda stället som man har ont på så det spänner, den kännslan är det helatiden det släpper aldrig. Så det blir som att man är förlamad när man ska byta ställning när man sover.

Allt det här gör att jag såklart är mycket grinigare och ALLT är fel.
Just nu hatar jag lägenheten. Jag trivs inte alls här hemma. Det är stökigt och prylar överallt. Försök äta frukost med en 6 månaders bebis på golvet som ska ta allt. 
Ibland önskar jag bara att det kunde vara tyst ett tag och att man fick vara helt ensam en stund utan massa måsten. Men det finns inte för det är alltid saker som måste göras.






Kommentarer
Postat av: madde

❤❤

2015-10-05 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0