251122

Just nu sitter jag i sängen och väntat på att Elias ska vakna, jag har vart vaken sen halv 8.
Min rygg/bröstkorg gör att jag inte kan sova. Sen att sängen är pissdålig gör ju inte saken bättre.


Idag ska vi byta däck på pappas andra bil, vi bytte på den första i fredags så dom iaf skulle ha en bil med vinterdäck när kyla och snö kommer.

Ska ringa till min farmor också för Elias behöver fler och lite större raggsockor.
Så smidigt att dra på dom när han åker i åkpåsen.
Sen måste vi skicka efter en ny overall till Elias också. Är lite kluven till vad vi ska köpa för någon, han kommer ju vilja vara ute och åka pulka osv i vinter så det är nog bäst med en "riktig" inte bara en sån bebis variant.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Pop overall är fantastiskt bra

2015-11-23 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0