151126

Här sitter jag i sängen med min onds rygg...
Jag vaknade vid två och har bara somnat till någon kort stund. Jag drömmer mardrömmar om en läskig gubbe på stan som försöker misshandla mig. Jag har ringt polisen men dom har inte tid att komma. Det här är tredje mardrömmen som jag kommer ihåg från inatt. 

Igår gjorde vi lax och potatis till Elias, det va en hitt, kul att han äter lite fisk iaf!

Jag har börjat ett nytt liv, 21 dagars kur tillsammans med min mamma och syster.
Jah kände att jag måste ta tag i vikten och mitt socker beroende. Så ska köra fram till jul och sen tänkte jag köra i januari också så stt sockerberoendet verkligen försvinner!



Tycker att dom här planscherna är så himla fina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0