151110

Igår var jag bjuden på en informationsträff om herbalife. 
Det är väl ingen hemlighet att man inte är helt nöjd med sin vikt efter graviditeten. Dessutom så är min kropp inte alls nöjd över dom här extra kilona, när jag ligger på min trivselvikt som är 57kg så har jag i princip aldrig ont av min reumatism. Men nu har ju min bröstkorg krampat på nätterna i flera månader och gör ont så det är garanterat en biverkning av gravid kilona.

Det är inte så att jag tänkte gå på bara pulver och skita i mat, nu innan jag har slutat amma tänkte jag nog köra en shake vid lunch, eftersom jag sällan äter/hinner göra lunch så är ju en shake med massa bra örter osv betydligt bättre!
Allt måste vara bättre än att trycka i sig godis när man inte hinner äta.


Jag tänkte nog dessutom bli återförsäljare men inte för att tjäna massa pengar utan för att mitt eget användande ska bli i princip gratis. 

Herbalife funkar utmärkt om man är gravid eller ammar så länge du inte byter ut måltider utan kanske tar det son mellanmål, som frukost direkt när du vaknar innan du åker till jobbet och äter en "vanlig" frukost där osv.. Så är det någon i min umgängeskrets som vill vara med på resan så tjoa till! 


Nu ska Elias och jag äta frukost och sen är det storhandling innan det ikväll är babysim ❤️

Vi fick sänka sängen här om dagen eftersom han ställer sig upp i den nu..



Kommentarer
Postat av: madde

Man kanske skulle köpa en burk är så dålig på att få i mig både frukost och lunch

Svar: Ja men det va lite så jag kände att det går fort och det måste ju vara bättre än att inte äta något alls eller som alternativet oftast blir lite godis ;)
Vera

2015-11-10 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0