150530

Det är svårt att försöka städa ordentligt när man är ensam hemma med en liten bebis, dammsuga, skuragolven, städa toan diska osv tar normalt 1 timme kanske.
Nu får man 20 min där man kan städa sen måste man amma och sen rullar det på så. Och så kanske man själv hinner bli hungrig under tiden.
Så 3 timmar senare är lägenheten lite renare och kaj har hunnit komma hem.

Snart ska jag åka och lämna Ragge hos mamma och pappa,jag ska få min namnsdagspresent också. Mamma hade sparat en Bingolotto till mig så hoppas att det blir någon liten vinst imorgon :)






Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men vilken UNDERBAR bild!! Helt fantastisk!

2015-05-30 @ 17:36:09
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0