150530

Idag ska jag och Elias hem till Madde och Freja för att äta lite mat och ha myskväll :)

Lillrumpan ligger bredvid mig i soffan och sover, klart vi väcker mamma och sen fortsätter vi sova själva ;) men inatt sov jag faktiskt bra första stunden, jag kunde rulla iväg och kramas med kaj utan att Elias rullade efter och han fortsatte att sova. Fantastiskt!

Det är nog det som har blivit mest lidande i vårt förhållande sen Elias kom, jag umgås med Elias hela tiden och den lilla stunden som man inte har honom hängandes på sig vill man kanske duscha, ha en stund för sig själv eller något annat som måste göras. Jag hinner inte reagera på det så mycket men förstår om Kaj känner sig utanför och bortglömd.
Jag är dålig på att ta tiden till oss två, får bli bättre på det helt enkelt, fast det här kommer ju inte vara hela livet, det handlar om en kortare period nu när Elias är så liten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0