150517

Dammsuga skura golven diska laga mat dammsuga igen osv...
Jag hatar att katterna drar med sig 100kg kattsand ut från lådan.
Direkt efter att man har rensat lådan så ska dom in och krafsa, lillen måste dessutom alltid in och "göra rent" efter stig så då går hon in och ut i onödan. Jag skulle behöva en automatisk dammsugare vid kattlådan som suger bort skiten från deras tassar innan dom går ut från badrummet.

Idag gjorde jag pannkakor till frukost, jag är typ besatt av pannkakor. Kaj tyckte nog inte att det va lika gott för han åt upp halva sin.
Eller så var det ps4 som lockade.. 


Idag har jag rensat mina sminklådor, man samlar på sig så mycket och tillslut så är det ingen ordning alls bland sakerna.
Jag ska nog bege mig hem till mamma och pappa efter att Elias har ammat och se vad dom har för sig, jag blir så rastlös av att vara hemma spc när kaj sitter och spelar massa tråkiga spel på sitt Playstation.
Jag är inne i en period när jag städar och får panik av att det är stökigt och han fattar nog inte riktigt det. Han ser nog inte smutsen som jag gör...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0