150514

Igår hade vi grillkväll hos farmor.
Jag, kaj, Madde, Mattias, Simon, Rebecka, Johanna,
Markus, Eddie och Sandra. Så vi va ett gäng.
Dom sista gick hem vid halv 2 efter lite UNO och geni.
Elias sov alltså borta för första gången igår men han va helt obemärkt av det.
Hemma är där mammas tuttar är som kaj så fint sa ;)

Jag måste åka till Örebro snart, skorna som jag har tänkt ha på bröllopet finns där i 36 och 37, på internet finns dom bara i den ena storleken och jag vet inte alls vilken storlek som passar, det är så svårt när man har en halv storlek. 36,5 finns inte så ofta dock.



 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Bor ni på norr? :)

Svar: Nej men farmor gör så vi va husvakt :)
Vera

2015-05-15 @ 07:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0