150510

Idag har Elias haft en dag där det bara duger att vara vid mitt bröst, inte ens när han har somnat kan jag lägga ner honom för då vaknar han efter tre minuter igen och är lika ledsen.

Det har resulterat i att han har sovit kanske max 2 timmar på hela dagen, galet trött mamma! Får hoppas att det duger att sova sen. Gick en promenad med honom och Ragge och då sov han i 20 min men så fort vi kommer hem så vaknar han igen, fantastiskt ;)


Nu ska vi kolla på en film och sen är det dags att sova. Elias ligger på mitt bröst och sover och vaknar om vartannat.
Imorgon ska kaj till Sthlm på fotboll så det blir spännande att försöka laga mat med en kinkig unge på armen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0