150504

Alltså Elias är en månad och jag börjar redan få panik över hur stor han är. 
Kaj ser mer fram emot allt med att han blir lite äldre, men jag ser alla nya små bebisar på BVC och då känns han så stor.


Det spelar ingen större roll när man kommer till BVC har jag märkt, dom två senaste gångerna har jag kommit vid 10 och får vänta till 10 i 11 iaf, det brukar vara en före mig.
Första gången kom vi halv 11 och då fick vi också komma in 10 i 11. Dom är inte så snabba här.
På onsdag har han sitt läkarbesök klockan 9.
Får hoppas att dom är snabbare då och i tid :)

Ikväll åker pappa till Sthlm och kollar på fotboll.  Elias, jag och Ragge får roa oss hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0