150501

Herregud vad tiden går fort, lille plutten är 4 veckor och dom här dagarna med nästäppa har satt prov på mamma, han vägrar ta bröstet på kvällarna innan han ska sova, BVC trodde det va för att han är trött och täppt i näsan och då blir det jobbigt för honom att amma.

Idag är det riktigt tråkigt väder vilket suger eftersom vi måste ut på våran dagliga promenad, eller måste måste vi väl inte men jag känner mig tjock annars.
Vi går minst 5 km varje dag och det känns ganska lagom, han får sova och vara ute i vagnen och så brukar han sova en stund i vagnen när vi kommer hem så då hinner jag fixa saker, typ diska dammsuga laga mat :)


Idag blev det pannbiffar potatis sås och lingon. Det är lite av en standard måltid hemma hos oss, det och falukorv med potatismos i ugn.

Igår va kaj hemma hos Eddie och kom hem skapligt rund under fötterna, han spenderade större delen av natten på toa och sen i soffan, när jag och Elias tyckte att det va dags att gå upp fick pappa lägga sig i sängen och sova vidare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0