150327

Fredag igen då.
Veckorna går ganska fort, även om dagarna går långsamt.
Jag har kommit in i en period när jag bara vill sova igen helatiden.
Igår kändes det som jag låg i sängen konstant.
 
 
Nu ska jag väcka Raggisen och se om han vill gå ut och kissa.
Han är en sån himla sjusovare och skulle säkert kunna sova till efter 12 utan problem.
Det känns lite konstigt att det här förmodligen är sista veckan som vi har honom innan plusset är här.
Hur sjukt är inte det?
Fast å andra sidan så känns det nu som att plusset aldrig tänker titta ut.
Jag kommer säkert få bli igångsatt...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

När är du beräknad nu igen? :)

Svar: 8e april :)
Vera

2015-03-27 @ 11:41:36
Postat av: Jessi

Har du några känningar alls? Typ förvärkar eller så? :)

Svar: Nej, inget alls. Eller hela magen spänner sig ju och bm sa att det är förvärkar men det är det enda. Har inte haft något annat under hela graviditeten heller så han stannar nog där inne 9 månader till känns det som..
Vera

2015-03-28 @ 11:36:12
Postat av: Anonym

Haha ja, man känner så vissa stunder! Men du ska se att han (visste inte det ^^) tittar ut typ dagen efter bf! ;)

2015-03-28 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0