150324

idag bär det av mot (förhoppningsvis) sista träffen med Bm innan plusset tittar ut.
Sen ska vi ut på landet och fira Conny lite eftersom han fyller år idag.
vi var där på kalas i lördags men det är ju faktiskt idag han fyller år :)
 
 
Min mage känns som den ska sprängas och jag får ingen luft.
Ligga på rygg är ju bara att glömma, när jag ligger på sidan så får jag sura uppstötningar och kräks så det är i princip bara mage jag kan sova på och då känns det som jag trycker plusset längre upp så plusset aldrig kommer sjunka ner.
Jag har en sån sjuk magform just nu känns det som.
Jätte stor upptill och inget alls nertill.
och så har jag börjat känna mer rörelse längre ner i magen än uppe vid revbenen. Och det är väl inte riktigt vad man vill när dom senast inte kunde känna säkert om han ligger med huvudet eller rumpan ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0