150323

Idag hade jag tid hos tandläkaren.
Jag har ev ett hål, på bilden kunde dom inte se riktigt för den blev suddig men när hon undersökte så kunde hon inte hitta något hål, och eftersom jag är gravid ville dom inte ta fler bilder nu utan jag ska komma tillbaka senare i sommar/höst.
Jag får alltid tandsten på ett ställe och det hade jag såklart idag också, men det va ingen fara så det skulle dom ta bort då också.
Skönt att ha det avklarat, jag har sån himla tandläkarskräck/ångest. Det är helt klart pappas fel!


Nu ska jag skriva en inköpslista på saker som ska handlas och sen ska vi åka iväg, Simon skulle göra en smörgåstårta idag så måste kolla upp vad som behövs till den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0