150311

Igår hos bm bröt jag ihop.
Allt känns bara så tungt just nu, sista månaden kvar och det känns som jag har fått alla krämpor i världen!
Jag är konstant spänd i övre delen av magen för att plusset ligger så högt upp.
Dom hade till och med problem med att känna åt vilket håll plusset ligger för att jag är så spänd.

Jag vill bara att tiden ska gå fort så jag slipper all denna värken.
Idag fick jag till och med köpa stödstrumpor.
Och det som jag känner i mina höfter är tydligen foglossning?


Hjärtat var iaf duktig tillsammans med sin bror och byggde trall på våran balkong igår.
Jag hatade den där betongklumpen till balkong!
Den va ful och full med fläckar fast dom bytte den förra året och så är det inte alls skönt att kliva ut på den.
Nu är den mycket mysigare!
Så nu ska jag bara få honom att bygga en bänk som man kan sitta på och så ska jag inreda den lite, ville ha en rund plastmatta i någon fin färg men verkar vara hopplöst? Om man inte vill betala 3000kr och det vill jag inte :)

Hittade en fin matta på Ikea som skulle kunna passa så om någon ska dit så får ni tjoa till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0