150309

Det har verkligen vänt från ena dagen till den andra.
Min kropp börjar säga emot, och det tär på psyket för jag är inte en sån som kan sitta hemma hela dagarna och ta det lugnt utan jag måste aktivera mig.
Mitt bäckenben gör ont, jag har mensvärk konstant fötterna har börjat svullna och jag kan inte sova.
En månad kvar att "stå ut" det känns som en evighet. 
Det värsta är att jag tar ut det på kaj för när jag mår dåligt så slutar jag prata jag lixom låser in mig i mig själv för att jag inte vill visa utåt att jag mår dåligt och har ont.
Imorgon har vi iaf kontroll med bm och då ska vi skriva i journalen hur vi vill ha det på förlossningen. Hur man nu ska veta det på förhand.

8kg har jag gått upp än så länge, jag hoppas att jag slutar under 70kg iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0