150308

Nu är ordningen återställd här hemma.
Kaj är hemma igen efter ett dygn i sthlm fotboll med grabbarna va det som gällde.
Dom blev nog lagom odrägliga Kaj ringde vid 4 och va påväg hem till hotellet, dom andra festade vidare.
 
 
Jag har underhållt mig idag med att städa köpa lite nya ljuslyktor nya tulpaner och lagt fram ny duk samt nya gardiner.
så det blev lite mer vår mysigt här hemma :)
 
Nu ska vi strax kolla på film och krypa ner i sängen. blir nog Wallander som går på 4an smidigt med 15 min nyheter så kan man gå ut och kvälls kissa Raggisen.

Han får stanna tills imorgon eftersom pappa har jobbat 12 timmar idag så får han sova ut imorgon innan Raggisen kommer hem igen.
 
 
 
Igår åkte jag med Madde och Johanna till Norrköping.
Vi skulle provköra en vagn men dom hade inga från det märket inne.
Tycker att om man är återförsäljare av vagnar och gör reklam för dom så ska dom finnas hemma.
Så Madde får pröva lyckan i någon annan affär.
Sen blev det iaf lite shopping i Ingelsta, Jag lurade på Johanna två par jeans skor och en Jacka ;)
När man själv inte kan handla så får man lura på dom andra saker :)
Längtar tills plusset har tittat ut så jag kan börja handla igen. Även om jag vet att min kropp inte kommer vara där jag vill att den ska vara på ett bra tag så kan man ju ändå handla kläder och ha som mål.
just nu kan man ju inte ens se hur det skulle kunna se ut när magen är borta :)
 
 
Efter norrköping bjöd Madde och Mattias på mat och sen blev det skräckfilm :)
Kommer inte ihåg vad den heter, men den va helt okej.
Synd bara att Stig är en stalker och varje gång jag vaknade inatt så satt han typ 20 cm från mitt ansikte och stirrade på mig, han är inte så hjälpsam när man sover själv och har kollat på läskiga filmer helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0