160601

Nyduschad och har precis krupit ner i sängen och ska amma Elias/sova middag :)
Igår gjorde jag potatisgratäng och fläskfilé i ugn med tomater och sås. Jag hade en cider också som kaj hade köpt till mig en "ny" xide vattenmelon, tog två klunkar av den och sen fick han den, den va inte alls en cider i min smak, den smakade beskt i eftersmaken.

Senare ska vi åka och handla lite inför veckan, skulle behöva skicka efter ny ansiktskräm och schampo och balsam också. Så tråkiga utgifter, använder dermalogica som ansiktskräm den är riktigt bra och den räcker länge, sen har jag kört med Maria Nila palett, köper 1000ml på engång så räcker det hur länge som helst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0