150622

Jag orkar inte med det här, Lillen kom ut från kattlådan och ställer sig i soffan och skakar på ena tassen och då flyger det bajs och sand i hela soffan. och så ser jag att det är bajs över hela golvet där hon har gått.
Jag trodde Katter va renliga djur och inte ville vara skitiga, hon måste ju ha känt innan hon kom till soffan att hon har bajs på tassen?!
Så när jag va i full fart med att städa undan allt bajs så hör jag hur en kruka i köket rör sig som att den ska åka ner på golvet. Springer ut i full fart och ser Stig i blomman! Vi har en sån "rund krans" blomma i köket så han trodde väl att han va en cirkus katt. Men han va uppenbarligen inte så smidig som han trodde eftersom han fastnade halvvägs och drog med sig blomma och kruka..
 
 
Nu ska jag byta om på elias tvätta ansiktet och sen ska vi ut och gå så jag slipper vara med om mer saker här hemma!
 
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa min syster igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0