150620

Alltså glossybox, jag blir bara irriterad, jag fick två presentkort i julklapp på 6 månader så det första går ut nu. När jag skrev till kundtjänst för ett tag sen så sa hon att jag skulle lösa in mitt andra presentkort när jag fått ett meddelande om att min sista box va skickad. Det roliga är att jag fick ett sms av glossybox att jag måste säga upp min prenumation innan 20 juni för att det inte ska förlängas med 6 månader automatiskt. Så jag gick in för att lösa in mitt andra presentkort men då skulle jag få två boxar nu i juni. Så då fick jag säga upp min prenumation ist för att sen kunna förlänga med det nya presentkortet när dom har skickat min box. Men då står det att det är en månads uppsägningstid så jag måste köpa juli boxen innan jag kan förlänga. Det är väl inte hela värden men om man har en prenumation på 6 månader så borde man ju inte behöva någon uppsägningstid eftersom man bara har köpt dom 6 månaderna. Blir bara sjukt irriterad efter mina 6 månader med nästa kod kommer jag inte att förnya min box. Det ska tydligen inte vara lätt.

Ska skriva ett mail till dom eftersom jag ändå skrev och frågade hur jag skulle göra för att kunna lösa in den andra koden utan att det skulle bli såhär.
Tycker att dom får lösa det 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0