150615

Jag känner mig riktigt duktig idag, jag har storhandlat, dammsugit, skuragolven, tvättat hela em, diskat och bakat.
Det lustiga är att jag får mindre sockersug när jag bakar och donar, det är som att jag blir mätt på lukten.

Elias har hängt med i sin babybjörn medans jag har fixat. Han har mest somnat och vart nöjd.
Jag gjorde dock ett misstag, jag skulle ner snabbt i tvättstugan och orkade inte sätta på mig björnen så tog honom på armen. Väl i tvättstugan va tvätt klar så jag tänkte hänga upp den. Svårt med bebis på armen så kom på den geniala idén att lägga Elias i en Ikea påse på massa nytvättade och torra handdukar. Oj vad han skrek när han hörde prasslet från påsen när han rörde den med foten. Efter det va han iprincip otröstlig och så fort jag har lagt ner honom nu efter det så har han panik gråtit. Jag har ärrat honom för livet 😮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0