150603

Madde hade fått en rabattkod från lyko på 30% så jag skulle skicka efter ansiktskrämen och schampoo+balsam, men självklart när jag ska betala så går köpet inte igenom. Loggar in på min bank och då är det något jävla fel på Swedbanks internetbank.
Så ska försöka lite senare igen att köpa grejerna, blev sjukt mycket billigare att köpa med rabatten än utan så det gäller att passa på.

Nu ska jag vänta på att nappar och flaskor är steriliserade och sen ska jag ner i tvättstugan igen. 
Fantastiskt att man inte kan tvätta allt man behöver för vi har ett sjukt litet torkskåp och en torktumlare, men jag tumlar inga kläder eftersom dom kan krympa och det är inte bra för kläderna. 
Så man kan tvätta kläderna men man har ingenstans att torka det. Och så är torkskåpet värdelöst för det. Blir aldrig torrt, eller jo efter 90min i 60grader om det inte är så att det har muddar på armarna eller i kragen.
Sinnes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0