150602

Nattmacka, ända sedan jessi ( http://lindforsjessi.blogg.se ) skrev i sin blogg att hon inte haft mättnadskänsla sedan hon började amma så har jag tänkt på det helatiden. Att jag aldrig känner mig sådär mätt. Jag kan känna att okej nu klarar jag mig ett tag men finns det något att små äta på så gör jag ju det. Lion, gille bollar och gitarrgodis från Ica Maxi är några favoriter. ( vet inte om gitarrerna finns någon annanstans?)

Anyway, nu sitter jag här och äter en natt macka fast jag borde ta tag i min vikt ordentligt inför bröllopet...
Finns inte någon shapenings body i världen som kan få mig snygg i en klänning just nu..


Fast utan socker smulorna på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0