150709

Kaj kollar på sista Johan Falk filmen och jag ligger i sängen med Elias, vi började kolla på den tillsammans men jag skulle sträcka mig efter min telefon när det tydligen va väldigt spännande så då blev han sur och drog undan min arm vilket resulterade i att jag blev sur.
Så nu har jag diskat osv allt för att inte kolla på filmen med honom.
Jag kan kolla någon annan dag.

Vet att det är sjukt töntigt och onödigt men det känns som allt jag gör just nu är dåligt. Som att det bra jag gör inte är bra nog osv.
Sen tar det otroligt på krafterna dom dagarna som Elias är tjurig/grinig på kvällen och när kaj kommer hem vill jag ha avlastning och kaj vill ta det lugnt efter jobbet, vilket jag naturligtvis förstår men Elias har en period just nu när han vill vara med hela tiden. Lägger jag ner honom blir han arg sätter jag honom blir han arg osv. 
Idag har jag ätit frukost som var vid 12, 3 st äggmackor.
Sen har jag ätit lite kalla popcorn.
Kanske inte är konstigt att jag blir ledsen för ingenting.

Nu ska jag försöka somna och hoppas att imorgon blir en bättre dag!

Och även om det va ett bittert inlägg så älskar jag såklart både kaj och Elias mest av allt! 

Kommentarer
Postat av: madde

2015-07-10 @ 06:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0