150129

Jag orkar inte!!!
Alltså allt med föräldrapenning kommer få mig att föda för tidigt.
Eftersom jag har bytt "jobb" i jobbet alltså fått en ny arbetsplats så kommer jag i stortsett förlora 100" i sgi, vilket gör att jag hade tjänat på att vara arbetslös under den här tiden ist för att ta ett jobb med mindre betalt än innan för dom räknar inte ett snitt på vad jag har tjänat utan tar den plats man har nu och räknar ett år framåt.
Jag orkar inte det är sjut mycket pengar det handlar om i slutändan. Och det kan ju resultera i att man måste ta ut fler dagar i veckan än man tänkt sig och då får man vara hemma i kortare tid.

Allt är bara skit!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Har du ringt o pratat med en handläggare? Det gjorde jag, och eftersom jag blev arbetslös så räknade dom tillbaka på när jag jobbade(thank god!). Dom borde ju kunna räkna tillbaka o räkna ihop för din del kan man tycka!

2015-01-29 @ 22:24:01
URL: http://lindforsjessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0