150127

Fan jag trodde allt gick smidigt med fkassan.
Det är inte Fkassan i sig som strular utan det är lönekontoret som inte fattar vad "brådskande" betyder uppenbarligen.
Dom fick min kod som dom ska ange när dom fyller i årsinkomst och arbetade timmar, toppen då går det fort så fort dom har fyllt i det så ser jag det på min sida kan godkänna det och sen skicka in resten av alla papper.
Bara det att dom fortfarande inte har fyllt i mina uppgifter fast dom har skickat till min chef att dom har gjort det.
Blir så jävla förbannad, hur svårt kan det vara att fixa fram uppgifterna och skicka in det.
 
 
Natt tre av fyra är snart här.
Känns skönt att veta att det är två nätter kvar, sen är det inte långt kvar innan jag får gå på ledigt.
Om jag blir beviljad graviditetspenning vill säga men det hoppas jag.
det gäller ju inte ens två veckor...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0