150123

Fredag, fruktansvärt skönt.
Jag har hunnit med alla mina "måsten" ringt adecco fixat med min elegitimation ringt till bidermans och kollat hur det går med min sadel osv..
Så nu ska vi gå ner på stan en sväng.
Ska fixa på biblan så jag kan ladda ner ljudböcker via hemsidan till telefonen.
Man måste ha någon kod.
Sen måste jag förbi apoteket och köpa något mot min värmeexem som håller på att göra mig (mest Kaj) GALEN! Jag har verkligen inte tid att ringa och boka tid till sjukhuset, först ska man boka tid sen ska man hitta en tid när man kan komma och sen ska dom skicka en remis till hudläkaren. Jag orkar inte!
Eftere det så ska vi kolla på lite bebissaker, ska kolla efter en spegel till bilen bla..
 
 
Igår när Kaj kom hem från fotbollen hade han köpt rosor och choklad till mig, han tyckte att jag behövde det efter en jobbig vecka.
Att man kan bli så lycklig av lite fina blommor och en snäll gest.
 
 
 
adecco och jag kom "överens" om att vi siktar på att jag ska kunna jobba till mitten av mars.
Det känns ju rimligt, så vid första mars ska dom ta in någon som går med mig som ska gå på upplärning.
Kommer vara fantastiskt att kunna börja räkna ner sen till att man får börja vara hemma och vänta in plusset!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0