150119

Måndag idag.
Jag har fixat storytel som app i telefonen så jag kan lyssna på ljudböcker på jobbet.
Jag ska försöka gå till biblioteket också och fixa mitt lånekort så kan man låna e-böcker vi internet till telefonen också.
Så himla skönt och smidigt att lyssna på böcker ist för att lyssna på musik.
Tiden går mycket fortare!


Fick sms från chefen förut också jag är förlängd till sista mars ute på vestermo. Vi får väl se hur länge kroppen orkar, börjar känna i svanken nu att det inte är lika mjukt som det brukar utan jag är stel och det gör ont.
Svårt att veta om det är reumatismen eller graviditeten eller kanske både och?

Idag fick vi våran nya ugn,
En vecka efter att den förra gick sönder, vi fick en "bättre begagnad" ugn.
Det va den förra också och den höll i två år. 
Förhoppningsvis har vi hunnit flytta härifrån innan den här går sönder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0