150117

Lördag, en dag ledig den här veckan för imorgon går jag på två veckor natt igen.
Jag vill verkligen inte jobba natt.
Men sa att jag kan ställa upp två veckor under tiden som dom har någon på upplärning.
Läste att man inte ska jobba natt när man är gravid, det ökar chansen för missfall och tidigarefödsel.
Så känner jag efter den här veckan att jag är för trött och inte orkar då kommer jag säga ifrån.
Lönen är inte heller spc bra så det är inte direkt så att det är värt det.
 
 
 
 
Väntar fortfarande på brev från f-kassan, ska få några papper som mitt jobb ska fylla i med hur mkt man tjänar.
Börjar känna att jag vill ha dom paprena nu så jag kan skicka in dom när dom är i fyllda, står att det kan ta 30 dagar för dom att kolla upp allt.
Och eftersom jag jobbar i industri så kan det ju bli så att det blir för tungt så jag måste gå hemma på havandeskapspenning eller vad det heter.

Känner att det är mycket saker jag inte har koll på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0