150112

Idag när jag skulle gå för att bli upphämtad till jobbet så mötte jag en äldre kille ca 35, med två hundar en schäfer liknande och en svart hund. Jag möter honom ofta och hans hund bajsar alltid precis utanför huset utan att han plockar upp det. 
Så idag så sa jag "du glömde bajset" 
-ja jag vet
-ska du inte plocka upp det då?
-nej vad fan angår det dig?
- det är väldigt ofräscht att inte plocka upp det och det är ju inte första gången, man kanske inte ska ha hund om man inte orkar plocka upp efter den!

Han blev väldigt obehaglig och situationen kändes nästan hotfull, förmodligen för att jag kände att det inte va någon annan där om han skulle fått för sig att göra något.
Hoppas att jag slipper möta honom imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0