250226

Jaha, flygtillstånd är fixat, så får vi se om vi hittar någon rolig weekend eller så.
Jag har gått upp 8 kg nu, jag har fruktansvärd ångest, det är ju 5 v kvar vart ska det här sluta?!!
Och så har jag blivit helt säker på att jag är påväg att få en stor bristning över naveln. Mer ångest! 


Jag har sen i somras när jag tog bort Geo haft mardrömmar om att hon är död fast hon lever. 
Och hon är fortfarande sjuk i drömmen också så jag måste ta beslutet att ta bort henne igen, många gånger så är Husar våran första ponny också med i drömmen, så jag måste avliva honom också. 
Dom senaste tre veckorna så har det inte gått en natt utan att jag drömmer om det.
Jag vaknar och är ledsen mitt i nätterna, måste försöka bli av med dom drömmarna hur man nu blir det?
När jag va liten kunde jag ha samma mardröm flera veckor i rad också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0