150224

Det börjar kännas riktigt tungt nu.
Kroppen känns öm och matt. Det värsta är att jag har så mycket sura uppstötningar när jag sover så jag vaknar av att jag sätter det i luftstrupen och det känns som jag ska kvävas.
Spelar ingen roll hur jag ligger eller om jag tar en tablett mot det innan jag går och lägger mig.
Och nu har jag börjat tappa matlusten igen just tack vare uppstötningarna jag vill inte äta alls. 
Imorgon har vi iaf tid hos bm igen så får vi se hur mycket magen har växt till den här gången.
Känns konstigt att först får man inte gå något alls hos bm, sen går man typ var 6e vecka sen ska man gå varannan vecka heltplötsligt. 
Ja ja snart är det förhoppningsvis över!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Köp flytande medel mot halsbrännan. Funkade mycket bättre för mig. Typ gaviscon.

2015-02-25 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0