150215

saker att göra när plusset har kommit.
- Färga håret, jag tonar alltid bara mitt hår men nu till våren så vill man nästan alltid bli lite ljusare så  i April blir det ett ordentligt frisörbesök.
-Ansiktsbehandling, graviditeten har minst sagt inte vart snäll mot min hy, varken i ansiktet eller på kroppen.
Jag är torr så jag tror huden ska trilla av mig, hjälper inte hur mkt jag än smörjer.
-Lägga minst 10.000 på saker till mig själv.
Typ nya kläder smink hud/hårvård allt jag vill ha ska jag köpa.
-Hårförlängning, jag vill ha långt hår till sommaren, inte för att håret är kort nu men jag vill ha LÅNGT, och i sommar ska vi på bröllop så då vill man vara extra fin.
-Massage!!!!!
-Åka karuseller, alltså så mkt som jag har velat åka till grönalund/liseberg sen förra året är helt galet, man vill väl alltid göra saker man inte får iofs...
 
 
Nu kommer snart Raggisen hit för att spendera en vecka till hos oss, Mamma och Pappa jobbar förmiddag så då får Han bo hos oss.
Senare ikväll ska jag gå och spela bingo med Mamma, det är ju "Pappas klubb" som håller i det och nu va potten 15.000 så kan väl vara lägligt att vinna den?
 
Förhoppningsvis är det bara två veckor kvar att jobba nu.
Jag börjar verkligen känna mig less på att åka till jobbet, jag vill bara vara hemma i det fina vädret och "boa"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Stråhle

Karuseller ska vi ju åka i sommar ;)

2015-02-16 @ 21:39:00
URL: http://madelenestrahlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0