150212

Igår var Kaj och jag på Mälarsjukhuset och fick info om förlossning osv.
Mest för att jag inte har tid att ta ledig från jobbet och gå på mammagrupperna.
Då kändes det som ett väldigt bra alternativ att åka dit en kväll.
Nu känns det dessutom väldigt klart att det är dit vi vill åka för förlossningen :)
 
Hade tid hos Bm idag också, gick strålande plusset följer våran lilla kurva så fint.
Ligger med huvudet ner men har inte fixerat sig än, det är ju ett tag kvar :)
 
Vi började prata lite smärtlindring osv idag, känns som jag är öppen för det mesta, gör det ont och det finns lindring så varför inte?
Tror jag kommer vara mör i kroppen efter endå.
Jag är inte så rädd för själva förlossningen mer än att jag ska spricka från a till ö, det är väl den största skräcken.
Annars är jag mer rädd för tiden efter, typ när man ska bli sydd och man ska blöda en massa och så ska man lyckas kisssa med ett underliv som är uppslitet?
 
 
Nu ska Raggisen och jag laga mat tills kaj kommer hem från fotbollen.
Ikväll blir det falukorv i ugn.
Snabbt och enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0