150427

Det här med att hitta datum som passar till dop är ju lättare sagt än gjort.

Vi hade tänkt i slutet av juli men då gifter sig min kusin i Sthlm fick vi veta idag så då kommer ju hela min släkt att vara där, alla helger i augusti kommer min syster vara på bröllop utom sista helgen och då känns det som att det är lite sent eftersom man vill kunna vara ute efter dopet och fika.

Så vi får väl se helt enkelt när dopet kan bli av.
Hade ju vart kul att kunna ha dopet när min syster är hemma men vi får väl se.

Elias och jag ligger i sängen, Elias sover och jag dricker en kopp te, så fort han vaknar så ska han få bada innan det är dags att krypa ner i sängen för kvällen.
Jag måste verkligen få rutin på dygnet igen, hatar att vara vaken sent på kvällarna och sova bort förmiddagen.
Har inget problem med att gå och vila en stund senare på dagen men det är ju så himla fint väder just nu på förmiddagarna. 



Kommentarer
Postat av: madde

De kan vara varma dagar i slutet av August :) vi var ju på dop i början av september och då var de vamt fortfarande :)

2015-04-27 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0