150423

Någon av er som läser som har haft mjölkstockning/bröstinflammation?
Jag tror att det är det jag har råkat ut för, har fått feberfrossa två kvällar den här veckan det gör ont i bröstmuskeln och alla andra muskler i princip jag har feber och ont i ögonen som jag alltid får vid feber och huvudvärk.
Jag misstänker att det är mina amningsbhar som är boven, det finns inga större att köpa i stan och dom satt bra i början men nu har väl mjölken kommit igång ordentligt så dom vill väl bli större..
Det gör inte ont när jag ammar utan det är mer efter när man känner att mjölken rinner till igen som det gör ont och så blir det "knölar", i tisdags va jag helt röd om ena bröstet och det kändes som att jag hade ett stort blåmärke på hela undersidan för det gjorde så ont.
Får väl ringa bb hemvård om det inte blir bättre..
Förmodligen därför jag har ont i benet också, så fort jag får någon annan infektion/får feber så orkar inte kroppen både ta hand om reumatismen och det andra. Jag har iaf ätit en alvedon nu och hoppas att jag ska få sova.
Har en annan fråga också och det är om man får blanda alvedon och Ipren vid samma tillfälle när man ammar?
Jag läste mig bara till att båda är okej att äta men inget om ifall jag kan blanda dom som jag brukar göra annars?

Nu ska jag tröst äta två små Lion i sängen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring BB hemvård! Maritha där är jätte bra! Då får skaffa en stor sport bh ist o ha varma ilägg blir ju kallt när de blåser såhär ute. Jag klippte till två fårskinns bitar dom jag hade i ☺️

2015-04-24 @ 06:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0