150422

Som vanligt när det gäller disk osv så kan jag inte låta bli att ta hand om den. Så det är diskat och så har vi vart ute på en mellan lång promenad, det va riktigt skönt nu på kvällen även om mitt ben inte alls tycker om att vara ute och gå. 
Men går jag inte kommer jag inte gå ner i vikt och då kommer benet aldrig bli bättre. 
Så bit ihop!


Nu ska vi äta lite innan det är dags att sova. Hoppas att Elias sover i sitt nest inatt och inte klistrad mot mig :)


Dom två står på Elias vill ha lista :)


Kommentarer
Postat av: madde

Vilka söta :) ska ni hänga den på vagnen? :)

Svar: Nej han har fått en sån man har på vagnen dom där vill han nog bara ha, har inte tänkt på vart dom ska vara ;)
Vera

2015-04-22 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0