150421

Dagen när allt får mig att gråta.

Jag har inte riktigt hunnit anpassa mig efter att leva på pengarna från försäkringskassan, jag har verkligen ALDRIG behövt vända på kronorna för att få det att gå ihop, jag sparar alltid minst 5000kr i månaden och har alltid pengar kvar vid ny lön, men nu när jag ska leva på föräldrapenning så börjar paniken komma, jag har tagit 4 dagar i veckan så får ut strax över 9000 efter skatt, och vi kommer ju säkert klara oss utan problem det är bara det att jag inte kommer kunna spara lika mycket pengar eller ha pengar över vid månadens slut.
Jag har ett sparande som drar 1500kr varje månad det har jag haft i flera år men jag får väl helt enkelt ringa banken och sänka summan, måste ju ändå öppna ett sparande åt Elias.


Nu ska jag se om min lilla pojke vill vakna och äta innan vi ska ut i solen igen och kasta boll med Ragge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0