150419

Igår va kaj som sagt iväg på Fotbollskväll hos Eddie så han kom hem vid halv 4 inatt, men han va snäll och la sig på soffan och sov så jag och Elias fick sova ifred.

Min reumatism är tillbaka, jag har känt av det i någon vecka och antar att graviditeten och alla extra kg har satt sina spår.
Jag har 3 kg kvar till inskrivnings vikten men sen är det ju ca 3 sambo kg som ska bort för att jag ska vara på min "match vikt" så jag försöker att kämpa mig igenom dagarna och gå ut på promenader så jag fortsätter att gå ner och förhoppningsvis så blir reumatismen bättre.

Idag va vi ute och gick med mormor och Ragge, vi gick till farfars grav och hälsade på, sen fick Ragge följa med oss hem, vi ska prova på att ha honom och se hur det funkar med Elias och allt :)

Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta, ska bli spännande och se om han har växt något, gått upp i vikt vet man ju eftersom han vägs helatiden men längden har dom inte kollat sen han föddes :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0