150417

Hipp hurra, idag har Elias namnsdag och dagen till ära har vi skickat in hans papper till Skatteverket så nu är hans namn Elias Lars Jack Sjögren, det gjorde lite ont i hjärtat ska jag erkänna att han heter sjögren eftersom jag inte gör det, men tids nog kommer jag också att heta det :)


Igår när vi var och handlade så va affären full av pensionärer, det går inte att handla när dom handlar, dom parkerar mitt i gången dom går långsamt och dom flyttar inte på sig när man kommer med en vagn.

Vi va lite optimistiska idag och testade en 2a på blöjorna men när vi ammade så kom det kiss över hela mig, han får köra på 1or ett tag till helt enkelt, lilla söt pojken! ❤️
Nu ska vi ut till farmor och farfar och grilla, farbror Robin fyller år snart så vi ska fira honom också.

Inatt sov han bra igen, somna vid 12 och sen sov han till 4, då gick vi upp och ammade och bytte blöja sen sov han till 9 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0