141108

Min ring är inne på "förminskning", jag hade den över helgen och kände efter hur den kändes men den trillade av i vanten och så kan man ju inte ha det!
Så jag hoppas att den kommer på måndag!
Vi köpte våra ringar på Dahlströmsguld och där har man storleksgaranti så i 30 dagar kan man komma tillbaka med ringen så fixar dom det utan extra kostnad, super bra!
Eftersom min ring har diamanter så förminskar dom inte ringen utan dom gör en helt ny som dom bekostar.
 
Vi va först på Guldfynf och skulle köpa ringar, men för det första så är dom inte alls lika trevliga och tillmötesgående.
Vi köpte ringar från märket schalins och alla deras ringar heter olika saker.
och köper man en ring för 10" så vill man kanske kunna veta vad serien heter, man kanske i framtiden vill köpa en ring i samma serie när man gifter sig? Men det va tydligen helt omöjligt att få reda på hos guldfynd.
Sen så hade Dahlströms super erbjudanden också så 20% rabatt på allt guld man köper i butik.
 
 
 
Ikväll ska hjärtat och jag hem till Madde och Mattias och äta middag.
Världens bästa Freja fyller 1 år idag, men hon får sin present nästa helg när hon och Leo har sitt kalas :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara spännande med en bild på ringen sen :)

2014-11-09 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0