140525

Helgen har vart bra!
I fredags va det ericsson fest jag gick hem skapligt, det va så sjukt mycket mygg på slutet.
igår va jag nere på stan och handlade en morsdagpresent och på kvällen åkte jag över till Johanna, där hade vi kalas för Madde <3
 
Idag är det söndag igen, suck!
Söndagar brukar vara så att jag vaknar tidigt och Kaj sover länge.
Vi skulle ha åkt till Lager 157 idag men eftersom jag ska till Farmor vid 2 och han inte har gått upp än så känns det inte så troligt.
Ska iaf försöka äta något och släppa ut katterna på balkongen i solen, det borde dom uppskatta :)
 
 
Just, imorgon kommer Inge-Björn ut till stallet och går igenom tre hästar.
jag vill gå igenom Geopard innan jag sätter igång henne ordentligt så hon inte har någon låsning osv.
Så det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0