140522

Min rumpa gör så fruktansvärt ont!!
Har ridit ut på Diamond två dagar i rad och mina sittsben är ömma!
Men det är kul att få rida lite mer ordentligt än bara skritta som gäller på Geo.
 
 
Imorgon är det Ericsson fest och jag är sjukt kluven.
Planen va väl att gå dit och äta men Kaj ska dit med några av sina vänner, och dom från mitt skift ska till Johan innan.
Så får väl se om jag går på festen överhuvudtaget.
 
 
Nu ska jag byta om och invänta Hanna som har vart min samåkningskompis till stallet den här veckan.
Bra med stallkompisar som bor runt hörnet :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Stråhle

Du kan komma hit imorgon istället ;)

2014-05-22 @ 21:53:55
URL: http://madelenestrahlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0